why worry when it´s warm over here?

Hej hopp.. åh yes Alex ska äntligen skriva ett rafflande blogginlägg, fyfan vad alla mina läsare lär ha väntat på det här.
Jag har inte skrivit på typ 2 månader och jag känner faktiskt inge behov av att skriva heller, jag är en dålig bloggerska.

Tågluffen blev iallafall (bla bla bla) allt över förväntan, vi hade en grymt trevlig tid tillsammans och jag börjar redan längta tillbaka, nu är jag less på att vara hemma igen. Jag är less på staden, krogen och framförallt människorna. Jag känner att jag har gjort mitt i den här eländiga staden ( den är inte såå eländig).

Något jag har förstått under resan är framförallt att :

-Shiit Luleå ligger gryyyymt högt upp, vi bor ju fan vid polcirkeln (va, gör vi?).
-Jag är en svinig människa som lämnar smutsiga trosor överallt, pillar mig mellan tårna när andra äter m.m.
-Jag är nog en av dem positivaste människorna jag vet, jag tänker fan aldrig negativa tankar.
-Det är lätt att ta sig överallt i Europa och människor är oftast hjälpsamma.

Ja ungefär det då.

Idag har jag jobbat 05.45 - 13.30 (konstiga tider I know). Sen har jag varit på hägnan med Lindirosen och Freddisen. Det var trevligt. Jag är en häst tjej som säkert hade kunnat stå och tittat/klappat hästar i flera timmar, dem är så fina... Varför blev inte jag en ridtjej?

Nu är klockan 19.52 och jag borde borde verkligen ta en liten promenad i det fina Juli vädret.

Tills dess. Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0