Blondinbellas fejk-värld.

"Om jag ska erkänna en sak så kan jag inte minnas när
jag kände mig riktigt lycklig sist. När jag skrattade
sådär djupt så att magen vek sig av smärta och det
gick liksom inte att sluta.
Vem fan är lycklig hela tiden? Det har blivit en trend
att eftersträva det perfekta livet där problem inte
existerar utan man ska klara allt med ett leende
på läpparna. Och jag erkänner också att jag
har hakat på den fejk-livstilen. "

Blondinbella 17 år

åh gud det högg till i mig när jag läste det här idag på tjejens blogg, fyfan vad tragiskt.
Hon är lixom 17 år och har glömt hur det känns att känna sig riktigt lycklig.
Man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Det där säger ju faktiskt allt, man är inte lyckligare av att ha allt och kunna göra vad man vill.
Det är människorna i ens närhet som gör att man är lycklig , inte prylar, pengar och status.

Så många lever i en "perfekt värld" och det värsta är att ingen verkar få ut något vettigt utav det.


Kommentarer
Postat av: Linn the perfect

nu har mamma bakat bullar och allt är på topp!, haha men seriöst fan va hemskt..ska materialisten nr 1 säga, men jag garvad fan sist så magen knöt sig idag!

2008-05-22 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0