coolpappa

Pappa har lite att göra varje kväll så han "gör om" vårat windows hela tiden, typ gör en cool bakrund och laddar ner en massa nya grejer, lite att göra.se men grejen är den att när han sitter och försöker ha nåt att göra med sitt liv så raderas allt som är sparat på datorn (förrutom mina bilder som är viktigast och det vet han) men hela min packningslista har försvunnit och den tog fan ett tag att skriva. Limewire försvann och därmed mina nya nedladdningar OCH skrivprogrammet försvann också så nu kan jag inte ens skriva en ny packningslista.
Vilka problem asså.
Just ja, sist men absolut inte minst så har mina "favoriter" försvunnit så alla mina älsklingsbloggar har försvunnit så nu måste jag söka på google för att hitta dem, orka sa borka.
Aja mitt liv är fan jobbigt som alla säkert har märkt.

Igår tränade jag Dansaerobic och efter det var jag med Tobbe, det blev en riktig skadekväll. Jag vet inte varför vi gillar att slåss så mycket med varandra men det känns som att det är det enda vi gör, vi känner nån slags hatkärlek till varandra.
Det farliga är att om jag gör illa Tobbe då måste han göra mig mer illa för att vara värst men han glömmer att jag är en liten och skör tjej så jag får alltid ta dem flesta blåmärkena.  Igår skadade jag benet och kommer säkert få en lårkaka för att han armbågade mig i benet.

På tal om skador så spräckte jag typ skallen imorse. Jag satt i sängen och var arg på Tobbe som vanligt för att han är pigg som en lärka kl.7 och tvingar mig att följa o promenera. Jag satt iallafall och spanade efter min ena socka som var försvunnen sen kom jag på att den kanske var under sängen så med världens fart tog jag sats och skulle titta under sängen men på vägen dit så slår jag huvudet i vardagsrumskanten, FYFAN vad ont det gjorde och jag var sååå nära på att börja gråta. Såg sen att jag blödde i skallen och då var det grymt synd om mig.
Bara man blöder så har folk lite mer medkänsla, det är bra.
 
Attans vilket långt inlägg det blev. Jag är hur som helst ledig hela dagen så jag funderar på att gå på pilates kl.12 sen ta en sväng förbi myrorna och Ö&B (för att hitta billiga, bra grejer till resan).
Sen måste jag även prova kläder och fundera ut vad som ska tas med och inte tas med. Jag måste ha allt färdigpackat till på Fredag så jag har en deadline att följa. Sen ikväll ska jag på bodysteppen 18.45 och jag längtar typ haha psykfall och senare borde jag o mina kompanjoner träffas och prata ihop oss lite, det känns som att man har lite update om resan att gå igenom.

Gah nu måste jag skynda mig.

Ha det bra tja! som Berka skulle ha sagt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0