Goodiebags

åh jag skulle också vilja ha massa goodiebags som alltid Blondinbella får, jävla skit. Det är alltid grymt snygga grejer i dem där påsarna också. och allt är gratis också. Halleluja.

Jag och Tobbe sov med halvöppet fönster heela natten i natt och jag har sängen just vid fönstret så man ligger i drag (smarta ärtor) så nu känner jag att halsen gör lite ont. Så jäkla smart av oss.
Det var iallafall sjukt mysigt att få kura in sig i täcket och ha det skönt.

How ever... Idag har jag inte gjort ett skit, igen. Varför blir man så sjukt seg och slö när man är ledig? det är typ årets fråga. Jag vaknade typ vid 10.30 och var trött som en hare. Låg och drog mig ett tag sen gick jag upp och åt lite frukost, läste lite bloggar + annat onödigt skit. Sen vid 14 for jag och körde lite gym, har inte packat eller kollat upp vilka kläder jag ska ha med mig. Allt ska göras i sista sekund förstås.

Vi har iallafall varit hos Moa i läggan och fikat, jag åt som en häst och nu är jag mätt. Det var iallafall roligt att träffa henne, det händer ju inte direkt varje dag. trevligt trevligt. Kom just hem.
Man tappar som bort sig i tiden när det aldrig blir mörkt på kvällarna, det är ju skönt men det blir lätt att man tror att klockan är typ 8 fast den är 11. Bla bla orka läsa ett sånt här inlägg

Här kommer det iallafall lite snygga bilder som blev tagna under kvällen. Hoppas ni trivs.

image67
Bea och jag med moas present.

image68

Vi hade lite och göra medans vi väntade på Annica

image69

image70

image71
Födelsedagsbarnet. 20 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0