Livet.

Bara för att alla har det här på sina bloggar...

image3 
Skulle jag just gå ut 8an på högstadiet.
Spelade fotboll & basket flera gånger i veckan.
Var bästis med A-h.
Var blondin.
Var en helt annan människa.


image4
Gick jag första året på samhälls.
Hade just blivit dumpad och var olyckligt kär.
Var jag i turkiet med Sara och mamma.
Hade just börjat komma in i "festandet".


image5 
Skulle jag ta studenten om cirka 1 månad.
Planerade inför "fest veckorna".
Kände ångest inför framtiden.
Hade just blivit ihop med Tobbe. 




image6
Såg framemot en tågluff som jag itne trodde skulle bli av och allt såg ganska likadant ut.

image7
Jobbade jag hela dagen.
Tittade på Tv med Sara.
Slogs med Tobbe och sov även med Tobbe.

image8
Är det Fredag.
Jag ska träna
Njuta av min lediga Fredag.
Ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0