misson completed

Nu är det gjort och det var faktiskt inte så farligt. Lite obehagligt men det gjorde inte ont eller så.
Jag trodde ju att det skulle vara en vanlig "vi drar ut en tand med en tång på 10 miniuter" men det var ju värsta operationen, tanden låg så konstigt till så det fick bli en operation istället. Jag kände mig lugn och duktig hela tiden, jag är nog en väldigt duktig patient tror jag för jag är snäll och tyst hela tiden. Ojoj jag borde ha fått en ring eller en leksak av dem.
Det enda äckliga var när han drog så mycket i tanden så det kändes som att han skulle råka slita käken ur led seriöst haha.
Hur som helst för att få tycka synd om mig själv så är jag svullen och ful nu och det värker och svider där dem har sytt, jag får inte äta/dricka något kallt,varmt eller starkt så jag kommer få svälta hela kvällen, sen får jag inte träna heller. Livet är piss, men nu slipper jag odågan iallafall..

Ikväll blir det en väldigt lugn kväll, jag ska titta på du är vad du äter kl.19, sen kl.20 är det frusna män och kl.21 är det grey´s jihoo!

Ha en trevlig kväll.

P.s en ful bild på min uppsvällda kind kommer inom kort. D.s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0