Panik resfeber

Jag tror alla mina reskamrater har haft världens panik idag, inget är gjort och inget är klart. bla bla bla.
Jag har verkligen skjutit upp allt till sista sekunden. Jag har typ inte hunnit med nånting. har inte ens packat och jag har ungefär 2 timmar på mig att få det klart om jag inte vill packa typ 07.00 på Söndag morgon, det vill jag helst slippa.

Sen måste jag även fixa alla mina saker som jag har hos Sara (när, när när?). Jag jobbar hela dagen i morgon.
Sen måste jag handla matsäck (typ det viktigaste) och det hinner jag verkligen inte om jag nu inte handlar allt på pressbyrån men orka borka.
sen måste jag hitta ladd-sladden till kameran + fixa minneskortet (fråga hur det fungerar, kan ingenting).
sen måste jag kolla VAD som verkligen ska med för allt får ju inte plats i väskan.
sen måste jag hinna sova också, kan ju vara en fördel.
ALLT detta ska jag göra på 2 timmar, haha nämen nästan.  Prutt vad trist det är att vara ute i sista sekunden.

Har faktiskt börjat få resfeber nu på riktigt, har suttit och laddat ner en massa musik till mp3n så nu är den fullproppad med skön och inte sönderlyssnad musik.  Holy macarony.

Har ont i halsen och är rädd att det ska bli värre. Annars är allt på topp, kan det vara på nåt annat sätt? :)


Kommentarer
Postat av: Linn

varför har du inte svarat idag torborg!!, jag har sökt dig, fick ringa din pappa tobbe för jag ville snacka i morse nu får du inga pengar jag har fan försökt haha! allt är perfekt bullarna är med!

2008-05-23 @ 23:23:40
Postat av: Linn igen

uppdatera bloggen ditt slöe fanskap :P

2008-07-03 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0