Rehab

Jag drömde i natt att jag träffade nån tjej typ på krogen som berättade att hon älskade min blogg (haha) och att hon alltid läser den, jag blev skit nöjd och lycklig. Vaknade upp och förstod att det var en dröm, såklart haha.

Hur som helst.. .sitter fortfarande i pyjamas och funderar på om jag ska ta tag i mig själv, idag ska jag träna och jag ska även få utköpt sprit av Tobbe  (hoppas inte någon skvallrar till polisen). ikväll blir det fest igen, jag hade lovat mig själv att inte festa den här helgen pga. pengabrist och för att hela våran resa kommer utveckla alkoholism men man måste ju ställa upp.
Fanny kommer iallalfall hem idag, eller hon har kommit hem så ikväll ska vi träffa henne och dricka oss fulla = enda sociala sättet att träffas haha.

ringde just och bokade tid hos Attityd på strand för att få min äckliga lugg klippt, den är så ruttet ful, den är inte lång men den är inte heller kort så den är riktigt ful, lite page stil över det hela.
Så på Måndag kl.14 ska det bli av, jippie och det kostar bara 100:- och det är bra tycker jag. Hoppas jag inte går till fel frisör bara för förra gången jag skulle klippa mig i Strand så gick jag till fel frisör (det finns ju 2) så jag satt och väntade skit länge och sen gick jag och frågade varför jag inte blev uppropad (folk kom och gick hela tiden) men då var jag itne ens bokad där och då gick det upp ett ljus för mig att jag ju säkert skulle till den andra frisören lite längre bort. haha offervarning.
 

Avslutar dagens inlägg med Rihannas rehab en väldigt bra låt om du frågar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0