Spiderhore

Kollade på väderleksrapporten (långt ord) idag och fick se att det kommer regna varje jävla dag och vara typ 12 grader när vi är i Amsterdam! Haha tjejer nu blir det regnjacka och galonisar. jag som planerade att inte ens ta med någon jackjävel. Jag hoppas det blir bättre väder sen för jag hade inte tänkt frysa på min resa.

Idag har jag morgonpromenerat med Tobbe,  varit och tagit ut stygnen och det tog seriöst 1 minut utan att överdriva och det gjorde inte ont heller :D sen har jag gått lite på stan, köpt hårband. Var ju också och klippte luggen och det tog kanske 7 minuter haha. Det blev bra iallafall, förrutom att hon stoppade 1kg hårspray och massa skit, varför förstör alltid frisörer allt efteråt med att kladda ner håret?

Skulle egentligen vänta på Linn, Bea och Fanny så skulle vi äta "munch" på stan (lunchmiddag), men jag var klar typ 14.15 så jag tog mitt sunda förnuft till fånga och insåg att jag ändå inte hade råd, ej var hungrig + att jag inte orkade vänta istan i 13 timmar, jag for till kvantum och köpte hårfärg och köpte rengöringslappar till resan istället.

Nä nu ska jag gå och ladda inför träningen huvva vad tungt. Senare ska jag träffa tobbe som jag inte har umgåtts med sen i Tisdags om man räknar bort snabbmiddagen i Fredags, uuh baad!


Ha en trevlig Måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0