Spontana Alex

Igår blev det en spontanutgång på kvällen. Jag , Sara och Stefans kompisar satt i deras grotta och tittade på tv hela kvällen och hade allmänt trist. Jag brukar fan inte tycka att det är trist att göra "ingenting" men igår hade jag typ damp i hela kroppen så vid 22.30 efter min bäste väns bröllop for jag och Sara på en liten sväng genom stan och i stan var det helt sjuuukt mycket folk överallt och vi blev skit sugna på att kanske gå ut ändå så vi for tillbaka, taggade upp killarna , gick till bäckis och hämtade sprit så vid 23.45 satt vi och sippade äckliga mjölkdrinkar men ack så trevligt det var.
Vid 1 gick vi ut och kvällen blev faktiskt riktigt trevlig, träffade mina trogna kompanjoner där som jag bytte ut Sara mot, äntligen.

Vid 03.15 for jag hem med min kära pojkvän och var såå nöjd med kvällen, för en gångs skull. Man kanske ska ta och bli lite mer spontan eller vad sägs?

Idag har jag haft en riktigt "bakisdag" men jag har dock inte varit bakis. Vi steg upp vid 1 och åt lite frukost sen gick vi tillbaka till sängen och chillade lite till, sen skjutsade jag hem honom vid 3 och efter det gick jag tillbaka till sängen och sov till 6 typ, haha gaah!

Nu ska jag snart till Tobbe, det blir filmtittande som vanligt men det är ju faktiskt trevligt med rätt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0