Äntligen Fredag.

Vaknade idag av att dem ringde från jobbet, jag antog att dem skulle fråga om jag ville jobba, vilket jag INTE ville!
Så vid 08.30 var jag pigg men min hjärna fungerar inte så, jag stiger inte upp i onödan (särvarning), jag gick tillbaka i sängen och tänkte att jag skulle ligga och chilla en stund. Somnade om och vaknade vid 10.45 när Linn skulle gå till jobbet, haha.

Fick en skön morgon för mig själv med gröt och musik. Resten av dagen spenderade jag på stan. Gjorde världens fynd. Hittade ett par fina jeans från bikbok för 199:- , 3 fina trosor från vero moda för 100:-, röda örhängen på Veromoda för 20:- och sen hade jag ett presentkort på skopunkten/dinsko/nilsson (Alla samarbetar i Oslo) så jag fyndade lös på Skopunkten och fick 3 skor och jag betalade endast 49:-. Satan vilken nöjd tjej jag var när jag gick hem.

Nu börjar jag sakna mina vänner som inte har kommit hem ännu. Det börjar bli mörkt ute och jag börjar bli hungrig.
Den häär veckan har gått läskigt fort som alla andra veckor gör. Ikväll är det Fredag och det känns såå skönt. Alla jobbar i morgon (förrutom jag) så vi ska bara ta det lugnt ikväll och titta på en film kanske och käka snarra. I morgon blir det fest, tjoho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0