Äta med gott samvete?

Alltså Alex, seriöst skärpning. Jag kan verkligen inte uppdatera en blogg, det finns helt enkelt inte i mitt Dna tror jag.

Idag har jag iallafall gått till Töyen för att jag skulle pressa på mitt skattekort som är typ 5 veckor försenat, jag kom dit och satt med invandrarna plus två tjejer  som såg super svenska ut. När det var 204s tur då gick jag fram och skulle pressa tanten.
 Jag fick reda på att mitt personnummer inte var klart ännu(??) ööh va? Vadå klart?  Hon sa med bitter röst att jag skulle vänta en vecka till och sen ringa ifall det inte hade kommit. Hon sa dessvärre typ 3 gånger och jag kände för att säga något  spydigt men jag är verkligen för mesig för sånt så jag gick därifrån med svansen mellan benen.

Det finns fan inget skönare än att veta att lägenheten är ledig i minst 2 timmar till och man får vara ensam och göra exakt vad man vill i hela lägenheten utan att någon klagar på att teven är för högt eller att jag stökar för mycket. I love it.
Snart kommer Linda hem tror jag...


Och vet ni? det regnar ute! NÄHÄ?!?! Linda blir arg på mig när vi säger att det regnar hela tiden för hon säger att det faktiskt visst brukar vara sol och att det typ är det hela tiden. Tyvärr har jag inte märkt någon sol för jag jobbar på Karljohann där solen inte kan sippra in mellan husväggarna.


Mitt sötsug är inte nådigt och idag blev jag jävligt sugen på att baka en paj men det är lite overkill. I morgon är det Fredag = ätardag. Själva grejen med ätardagar är ju att man har varit nyttig resten av dagarna under veckan och att sen när Fredag och Lördag kommer då får man äta med gott samvete.
Jag kommer inte få äta med gott samvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0