Början på en ny era.

Sitter här på våran utnötta divan och småtittar lite på the hills, undra varför man tycker det är så bra egentligen?  Det är ju faktiskt rätt så dåligt, det är nog för att alla är så snygga och rika.

Idag har jag haft en ledig dag från mitt skitjobb, i början var det skönt när jag fick sova ut till 12.30 och behövde inte ens ha panik (men fick det ändå).Klev upp, gick till Rimi och handlade lite frukost tillbehör, gick tillbaka med min nya stora, svettiga dunjacka (inte tid att börja ha dunjacka ännu).
Satt en stund på internet och försökte hitta nå jobb men det fanns inge på nav eller på Finn så jag antar att jag måste bege mig utanför dörren för att söka jobb, ååååååh jag orkar inte det!!

Fick lite klaustorfobi med Sara som snuvade i mitt öra så jag tog en promenad ner till Grönland. Gick in på Indiska och tittade lite och sen gick jag in på Accesories, såg att dem hade smyckesrensning haha jag fick panik när jag såg det och började svettas. Köpte iallafall ett svart hårband - äntligen och ett fint rött armband allt för endast 48:- :D


Jag har nog bestämt mig för att börja blogga igen, det kommer typ hålla i sig i 2 dagar och sen tappar jag inspirationen som knappt är där.

Avslutar med en härlig Kroatien bild, FYFAN vad härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0