Here i am again.

ALLMÄNT...
Namn: Alexandra
Piercingar: nepp, i öronen isåfall om det gills?
Tatueringar: nej
Längd: 167
Skostorlek: 37
Hårfärg: mörkbrun
Är du kär i någon: jag vet inte?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej Oslo passar för mig just nu!
Tycker andra att du är attraktiv: Haha jaa det hoppas jag!
Vilket shampoo använder du: Lóreal till färgat hår.
Vilken parfym använder du: ingen, luktar svett istället
Vad är du rädd för: Mörker och döden.
Gillar du att tvätta: Nja, jag gör det inte så ofta så att jag kan ha en åsikt om det.
Gillar du Berg-och-Dalbana: jaa-a då

SENASTE...
Person du sov hos: öh hos någon, isåfall Centrum pensjonat i Oslo haha
Film du hyrde: Det var grymt längesen, jag tror det var "Million dollar baby". 
Film du köpte: öh typ Yrrol till Linn i julklapp?!
Låten du lyssnade på:
Låten du hade på hjärnan: Pussycat dolls - when i grow up
Personen du ringde: hm typ mamma kanske?
TV program du tittade på: Two and a half man.
Personen du tänkte på: På Bea. Linda nämnde nyss att Bea är sjuk. 
Bok du läste: Tusen strålande solar
Personen du fick mail av: Säkert facebook jävlarna.
Personen du fick brev av: Tele2
Personen du fick sms av: Bea
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndagen den 7 September innan vi for :)

FAVORIT...

Mat: Tacos, pizza, max, kyckling m.m.m.m.
Låt: Svår fråga, no air med jordin sparks är speciellt på något jätte konstigt sätt.
Sak att göra: Träna, vara med dem jag älskar.
Sport: Fotboll, fast även basket.
Dryck: Cola zero, portello m.m.m.
Kläder: Myskläder, träningskläder.
Film: Love actually, dagboken, yrrol.
Bil: Jollan såklart.
Serie: Desperate, vänner, grey´s, two and a half man.
Grupp: no idea.
Sångare/sångerska: ingen speciell iallafall.

 ANTAL...
Gånger du varit kär: Riktigt kär kanske 2-3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: 2ggr.
Hjärtan brustit på grund av dej: inget jag vet om iallafall?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha noll gånger tror jag?
Ärr du har på kroppen: Har en massa ärr men har ett i pannan efter att ha sprungit in i en bänk på dagis när jag fick reda på att lunchen var klar haha. Ett har jag också på handleden efter att ha fått en kniv i armen på slöjden i skolan.
Har två ärr på knät efter en titthålsoperation.
Gjort ett ärr på någon annan: Haha det har jag nog defenitiv gjort.
ÖVRIGT...
När klev du upp idag: höhö 12.30 :D
Vad har du gjort idag: Suttit vid datorn, varit på grönland, lagat firrepinnar.
Var det kul: Nja, det dög.
Hur tidigt stiger du upp: när det är jobb vid 8 och när det inte är jobb vid 11
Gillar du att slåss: Haha ja men jag slåss aldrig på allvar.
Vad ska du göra ikväll: jag ska gå till Grönnerlykka och hälsa på Bea.
Är du seriös: Nästan aldrig.
Vad är du allergisk mot: ingenting!
Var har du ont: just nu i ryggen/nacken pga. för dålig hållning vid datorn.
Använder du hårspray: ibland.
Kan du stå på händer: Nja isåfall mot en vägg kanske?!
ÖNSKAR..
mig ett långt och lyckligt liiiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0